De Meerishof en de Meeris

De Meerishof en de Meeris

Voor nieuwbouwprojecten de Meerishof in Dommelen en de Meeris in Waalre schreef Ads & Strats meerdere persberichten. Keer op keer leverden die veel – gratis – publiciteit op in lokale en regionale media, wat mede heeft bijgedragen aan de snelle verkoop van de 37 woningen en 18 luxe appartementen.

Een succesvol persbericht moet aan verschillende voorwaarden voldoen. Zoals een goede ‘newsangle’, juiste opzet en aantrekkelijke informatiemix. Ads & Strats zorgt ervoor dat uw bericht alle aandacht krijgt.

Client:

VOF De Meeris

Soort werk:

Tekstschrijven

Link:

http://www.meerishof.nl
http://www.meeris.nl

Bouwbedrijf Burgmans

Bouwbedrijf Burgmans uit Bergeijk was toe aan een nieuwe website met een eigentijdse uitstraling. Ads & Strats combineerde de wensen van de opdrachtgever in een aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk en kostenefficiënt concept, waarmee het bouwbedrijf weer enige jaren vooruit kan. Dit alles onder het motto ‘Bouwers met liefde voor het vak en passie voor de klant’.

Client:

Bouwbedrijf Burgmans

Soort werk:

Tekstschrijven

Link:

http://www.bouwbedrijfburgmans.nl

Mammoet world

Voor de zesde keer verzorgde Ads & Strats de interviews van Mammoet World, een jaarlijkse uitgave van Mammoet, wereldmarktleider in heavy lifting and transport solutions. Naast de presentatie van de meest uitdagende opdrachten van het jaar bevat de World een serie interviews die dieper ingaan op de ondernemingsfilosofie. Mammoet World 12 is gewijd aan de nieuwe meerjarenstrategie waarmee Mammoet zich de komende jaren in het hogere marktsegment wil onderscheiden. Interviews met Mammoet-CEO Jan Kleijn en andere leidinggevenden duiden de meerwaarde van Mammoets slimme oplossingen en vakkundige mensen.

Client:

Mammoet

Soort werk:

Tekstschrijven / Bedrijfsjournalistiek

Link:

http://www.mammoet.com

Heras iGate

Heras, de Nederlandse marktleider in buitenbeveiliging, heeft zich de afgelopen jaren met succes ontwikkeld van hekwerkproducent tot leverancier van oplossingen voor de totale buitenbeveiliging. Ads & Strats heeft aan deze herpositionering bijdragen in de vorm van product- en doelgroepgerichte teksten voor advertenties, brochures en de website in opdracht van Gleijm & van der Waart, het reclamebureau van Heras.

De meest recente bijdrage betreft de introductie van een revolutionaire nieuwe schuifpoort: de iGate. De iGate is een prijswinnend designproduct, dat een modern uiterlijk combineert met ongekende mogelijkheden voor een individuele afwerking qua kleur, verlichting en beplating. Deze baanbrekende schuifpoort opent dus niet alleen de toegang, hij opent ook ogen, een nieuw tijdperk, nieuwe wegen en ongekende mogelijkheden. Het thema ‘opent …’ is dan ook de creatieve kapstok van de introductiecampagne, waarvoor Ads & Strats teksten verzorgde voor de advertentie, brochure en website.

Eerder al leverde Ads & Strats teksten voor:
• Heras Climate Aware (advertenties en website over klimaatbestendige bedrijfsvoering)
• High Security oplossingen (advertenties en brochure)
• Heras Experience Center (brochure)
• Heras Servicecontract (leaflet)
• Speedgate toegangspoort (web)
• Pallas hekwerken (productsheets)
• diverse sectorbrochures voor de groothandel, overheid en transport & logistiek.

Client:

Heras

Soort werk:

Tekstschrijven

Link:

http://www.heras.nl

Mammoet brochures

Met het oog op een beurs actualiseerde Ads & Strats de brochure over de Nederlandse heavy lift terminals van Mammoet. Naast hijs- en transportoplossingen biedt Mammoet unieke diensten aan op haar heavy lift terminals in Schiedam en Terneuzen. Deze ideaal gesitueerde terminals zijn bij uitstek geschikt voor het op- en overslaan van grote en/of zware ladingen, mede dankzij hun gunstige ligging, goede ontsluiting via spoor, weg en water, zwaar hijsmaterieel, grote opslagcapaciteit en vakkundige mensen. De vernieuwde brochure ‘Mammoet Terminals in Nederland’ laat potentiële klanten kennismaken met deze en andere voordelen van de heavy lift terminals als belangrijke schakel in de logistieke keten.

Deze brochure is onderdeel van de complete brochurelijn, waarvoor Ads & Strats al eerder teksten leverde, zoals de algemene/general brochure van Mammoet en sectorbrochures Petrochemical, Power, Offshore, Civil, Salvage en Maritime.

Ook voor de website, de corporate movie, corporate values, het interne magazine Messenger en diverse interne arbocampagnes verzorgde Ads & Strats teksten. De meeste teksten zijn in het Nederlands geschreven en daarna vertaald. Cruciale passages en koppen zijn echter in het Engels op papier gezet om te voorkomen dat de kwintessens in de vertaling verloren gaat.

Client:

Mammoet

Soort werk:

Tekstschrijven

Link:

http://www.mammoet.com

Werk

Philips Lighting

Light+Building in Frankfurt is ’s werelds grootste beurs voor verlichting en intelligente gebouwen. Duizenden standhouders tonen tijdens dit tweejaarlijkse evenement de jongste ontwikkelingen op het gebied van architectuur en technologie. Als toonaangevend producent is Philips Lighting uiteraard ook altijd prominent aanwezig. Niet alleen met een uitgebreide stand, maar ook met een fraai beursmagazine.
Voor Light+Building 2010 is een kleine 150 pagina’s dikke beursspecial uitgebracht onder de titel ‘Feel what light can do’. Centraal thema was hoe licht bijdraagt aan het verbeteren van ons leven, ons welbevinden, onze veiligheid en onze prestaties. Ads & Strats nam een kwart van de inhoud voor haar rekening, waaronder de inleidingen van de productsegmenten en tal van productbeschrijvingen. Een bijzondere uitdaging was dat de teksten in korte tijd en geheel in het Engels moesten worden geschreven.

Client:

Philips Lighting

Soort werk:

Tekstschrijven

Link:

www.lighting.philips.nl/